Tuesday, August 10, 2010

pesta buah-buahan STC

sempena musim buah-buahan,STC members telah bersepakat untuk membuat hari pesta buah-buahan tempatan..seperti yang anda dapat lihat di bawah,itulah antara buah2 yang dibawa 0leh STC..banyak kan?




kuih tat pun ade tau!tersesat sedikit~hehe.
rm1.00 satu yerw.tat tu cik fadie yg jual.sedap!


"aaaaaa!!! hidungku..tercucuk sudaa"



STC girls beratur dgn penuh kesabaran
sementara menunggu wafi meng0pek al durian itu~
semangat bet0i nak makan duriian!!^_^



teng0k nie! siap berebut2 lagi~masyaallah~
dah mcm budak2 kelaparan p0m ade..haha..


aina:"ummm..manisnya!"
eja sengaja lalu disitu kerana ingin picnya dimasukkan ke dalam bl0g!haha..
psttt..eja nie mmg penyib0k~hehe..


nih apa kejadah nie?! nak sembelih lembu ke ape?
ini adalah budak2 yang darat bin hulu..xtau nak makan rambutan camne,s0 diorang p0tong pakai pisau..
pesanan penaja:jangan lakukan aksi ini~sangat tak masuk akal..haha..


kami sanggup mempr0mosikan buah rambutan kerana....
KAMI INGIN GAMBAR KAMI DIMASUKKAN KE DALAM BLOG!!haha..


PR0MOSI LAGI!


LAGI sekali!! haha~


teka siapa nih?haha..amb0ii..sedapnya makan buah manggis..
tak hengat duni0 no~




bergelak ketawa sambil menjamu selera~
nampak tak pisang disitu?satu ajerw pisang ada tau!
LIMITED EDITION gituh!

p0sing with our buah and b0nda!


aina macam nak nangis je..
buah duriannye dikebas orang~
sape kebas?eja!!!
psstt..eja selalu lapar!kih3..


yeah..dapat p0m durian! nyum3..best!
bau sendawa p0m superb!!! haha~

4 comments:

y@a said...

salam.. haha.. smgt toi dak2 ni mkn buah... hehe.. al m klumlah ari lst sblom poce kn? kn? kn? haha.. pape pom tnkiu riesha..!!

Fatin Mardhiyyah said...

muka qbal hillarious..hua3..

Fariz said...

seedapnye buah... ;)

Ahmad Khalilul (idriss) said...

kohom bawu durian, pah dalam kelas aku pah...gangguan bawu..hahaha..nasib baik dok kena supoh di puok2 aku..hehehe